کد خبر 760210
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
عبادی پور

۹ بازیکن در نخستین تمرین تیم اسکرا حاضر بودند، میلاد عبادی‌پور، نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ لهستان نیز در اولین فرصت (اول مهر) به تمرینات تیم ملحق خواهد شد.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم «اسکرا بوهاتوف» لهستان زیر نظر «روبرتو پیاتزا» به عنوان سرمربی و دستیارش، «میخاو وینیارسکی» از روز سه‌شنبه آغاز شده است.

پیاتزا می‌گوید: فکر می‌کنم هدفی که من دارم دقیقاً همان چیزی است که بازیکنان برای خود در نظر گرفته‌اند. ما هر روز تلاش می‌کنیم تا مهارت‌های خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم از بازی خود لذت ببریم و خوشحال باشیم.

روبرتو پیاتزا، تنها چهره جدید کادر فنی تیم نایب قهرمان لیگ لهستان نیست و میخاو وینیارسکی که فصل گذشته کفش‌های خود را آویخت به کادر فنی این تیم اضافه شده است.

کنراد پیچوکی، رئیس باشگاه اسکرا در مورد کادر فنی تیمش اظهار داشت: روبرتو، مربی باتجربه‌ای است و میخاو از او مطالب فراوانی یاد می‌گیرد. او همچنین سبب پیشرفت بازیکنان تیم خواهد شد.

9 بازیکن در نخستین تمرین تیم اسکرا در روز سه‌شنبه حاضر بودند. میلاد عبادی‌پور، نخستین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ لهستان نیز در اولین فرصت (اول مهر) به تمرینات تیم ملحق خواهد شد. بارتوژ کوروک نیز تاثیرگذارترین بازیکنی است که از این تیم جدا شده و فصل آینده برای زراعت بانک ترکیه خواهد کرد.

تیم اسکرا علاوه بر لیگ لهستان، مسابقات «یان روتینسکی»، تورنمنت «ویلون» و مسابقات سوپر کاپ (مقابل تیم زاکسا، قهرمان لیگ) را پیش رو دارد. نخستین بازی آنها در لیگ لهستان، روز شنبه 8 مهر مقابل لوتوس گدانسک خواهد بود که هدایت آن بر عهده آندره‌آ آناستازی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس